6 ویژگی دوربین شکاری ردیاب حرارتی

دوربین شکاری ردیاب حرارتی

دوربین شکاری ردیاب حرارتی یکی از مهم ترین قطعات و تجهیزات الکترونیکی در بسیاری از کاربردها و پرمصرف ترین ابزار در بازار هستند و کیفیت ساخت آنها برای مصرف کنندگان بسیار مهم است.

دوربین شکاری ردیاب حرارتی
دوربین شکاری ردیاب حرارتی

از این دوربین شکاری ردیاب حرارتی می توان برای شناسایی جسمی که در تاریکی وجود دارد و بر اساس طیف رنگی بر اساس تفاوت دما با محیط اطرافش از دید پنهان است، استفاده کرد.

از عمده ترین کشورهای خریدار دوربین شکاری ردیاب حرارتی می توان به ایران اشاره کرد که در سال های اخیر تقاضای زیادی برای خرید و واردات محصولات و ارسال به این کشور داشته است. ما در این مقاله به بررسی این ابزار مهم می پردازیم.

با دوربین شکاری ردیاب حرارتی دوچشم به دنیای جدیدی از ماجراجویی و کشف دسترسی پیدا کنید! محصولات ما با کیفیت بالا و عملکرد بی‌نظیر، شما را به تجربه‌ای متفاوت از دنیای وحشی و طبیعت دعوت می‌کنند. علاوه بر این، در صورت نیاز به تعمیرات دوربین، تیم متخصص ما آماده است تا با تجربه‌ای حرفه‌ای و دانش فنی برتر، محصولات شما را بازسازی و به بهترین وضعیت بازگرداند.

دوربین شکاری ردیاب حرارتی
دوربین شکاری ردیاب حرارتی

معرفی دوربین شکاری ردیاب حرارتی

دوربین شکاری ردیاب حرارتی دارای استانداردهای مختلفی مانند مقدار دما، کیفیت لنز، قابلیت اندازه گیری دما در فواصل مختلف، قابلیت تشخیص، کیفیت و اندازه صفحه نمایش است که باید مورد توجه قرار گیرد. این دوربین حرارتی با قابلیت اسکن طیف مادون قرمز تصویری با کیفیت و با وضوح 288384 x پیکسل از شی مورد نظر ایجاد می کند و در نتیجه به تشخیص و رفع مشکلات موجود کمک کند. بررسی های مادون قرمز را می توان سریعتر و با دقت بالاتری انجام داد و از نقاط مختلف گزارش تصویری به همراه مستندات کامل دریافت کرد.

مهم ترین انواع دوربین شکاری ردیاب حرارتی برای شکار را می توان از نظر نوع کاربری و کیفیت ساخت به سه دسته تقسیم کرد. دوربین های دید در شب حرارتی در مدل های مختلف دوربین شکاری با بزرگنمایی بالا و دوربین شکاری با بزرگنمایی کم در بازار یافت می شود. از این نوع دوربین ها برای شکار و طبیعت گردی استفاده می شود. استفاده از این دوربین ها بسیار آسان است، با فشردن دکمه دید در شب بدون هیچ مشکلی در شب می توانید شکار کنید.

دوربین شکاری ردیاب حرارتی
دوربین شکاری ردیاب حرارتی

ویژگی های دوربین شکاری ردیاب حرارتی

دوربین شکاری ردیاب حرارتی قابلیت اسکن از راه دور را دارد و می تواند هر جسمی را با دمای بالا تشخیص دهد و محدوده دما را گزارش کند. برای تهیه انواع دوربین شکاری به سایت معتبر دو چشم مراجعه کنید و بهترین خرید آنلاین را تجربه کنید.

امکان نمایش همزمان نماهای مادون قرمز و دوربین به صورت تصویر به تصویر، که امکان تشخیص سریعتر مشکل را فراهم می کند. این دستگاه ویژگی های مهم دیگری دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • نرم افزار داخلی مجهز و انعطاف پذیر برای مشاهده و بررسی سریع تصاویر و داده ها
  • مجهز به خروجی استاندارد ویدئو  PAL و NTSC  و خروجی USB و کارت micro SD
  • حالت های مختلف عکسبرداری با کیفیت بالا را می توان به دلخواه تغییر داد
  • چهار برابر زوم اپتیکال اضافه شده، ردیابی خودکار نقاط نور مادون قرمز
  • شش نوع اشاره گر، ساختار جمع و جور، مصرف برق کم و عمر باتری طولانی
  • همجوشی دوگانه مادون قرمز و نور ضعیف، تصویر حرارتی بدون شاتر، قطب نما الکترونیکی، کوچک و انعطاف پذیر و حمل آسان
دوربین شکاری ردیاب حرارتی
دوربین شکاری ردیاب حرارتی

خرید و قیمت دوربین شکاری ردیاب حرارتی

بازار خرید و فروش دوربین شکاری ردیاب حرارتی شروع به توسعه کرده است و قیمت این دوربین ها برای خریداران بسیار حائز اهمیت است که در انواع مختلف و با امکانات رفاهی مختلف عرضه می شوند. در حال حاضر تنوع زیادی در بین مشتریان دوربین های دید در شب وجود دارد. با دوربین‌های دوچشم، دنیای جدیدی را به چشمان خود ببینید و لحظاتی پر از هیجان و اشتیاق را تجربه کنید. جهت اطلاعات بیشتر و خرید، با ما تماس بگیرید و یا به وب‌سایت مراجعه کنید.

چین به عنوان کشوری که با ورود خود در سال 2008 رکورد فروش دوربین های حرارتی شب را شکست، می تواند نقش مهمی در بازار داخلی و خارجی داشته باشد. بنابراین باید توجه داشت که تقاضای قابل توجهی برای خرید و فروش دوربین های شکار حرارتی دید در شب در این کشور وجود دارد و باید سیاست ها و برنامه هایی برای افزایش حجم صادرات تدوین شود زیرا این فرصت در بسیاری از کشورها فراهم است. بنابراین در کشور ما باید با برنامه ریزی مناسب و انگیزه های اقتصادی و با افزایش کیفیت تولید و صادرات دوربین های حرارتی شکار شبانه این فرصت در اختیار بازارهای هدف داخلی و منطقه ای قرار گیرد.

دوربین شکاری ردیاب حرارتی
دوربین شکاری ردیاب حرارتی

سخن آخر

دوربین شکاری ردیاب حرارتی ، بر خلاف دوربین های قدیمی که از شعله بسیار قوی از نوع تنگستن در لنز استفاده می کردند، از طریق منبع حرارتی از نوع فسفر نئون کار می کنند. دوربین های حرارتی کاربردهای زیادی دارند و بسته به جایی که در حال شکار هستید، دوربین دید در شب را نیز انتخاب خواهید کرد. به عنوان مثال در مورد شکارچیان پرندگان، دوربین های حرارتی در مکان های مختلف قرار می گیرند و برای افزایش دقت در شناسایی اهداف در معرض دید قرار می گیرند. برای تهیه انواع دوربین شکاری به سایت معتبر دو چشم مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

تماس و مشاوره فوری